Skuteczna inwestycja – wizytówki

Muszą oni zdobyć coś jeszcze, co nazywa się wrażeniem, by mogli zapamiętać choćby nazwę firmy i rodzaj działalności poprzez nią wykonywany lub zostawić wizytówkę pomiędzy innymi, jakie są lub będą im być może potrzebne. Na wizytówkach nie należy więc oszczędzać. Wręcz przeciwnie pożądane byłoby w nie inwestować. Masz już firmę, stronę internetową, a nawet gadżety reklamowe? Masz już pierwszych klientów i pierwsze zyski, które weselą Cię ogromnie? Nie zapominaj, że do klientów możesz dotrzeć jeszcze w inny sposób. Postaw na wizytówki kaszerowane i zapomnij o tradycyjnym biznesowym kartoniku, na który nikt nie zwraca uwagi. To atrybut każdej szanującej się firmy, jakiej zależy na tym, by klienci odbierali ją jako rzetelną. Kaszerowanie to nic innego jak dwu czy trzy warstwowe wizytówki sklejone ze sobą arkusze papieru. Barwione o różnej fakturze potrafią skutecznie przykuć uwagę. Wobec tego spośród innych, zwyczajnych i tradycyjnych stanowią naprawdę skuteczne odróżnienie. Dziś dane kontaktowe na zwykłej kartce biznesowej nie wystarczają klientom.