Wizytówka jakiej nie znałeś

Mocno ozdobny, estetyczny i efektowny jest letterpress. Jest to tzw. druk typograficzny, wypukły z głębokim tłoczeniem. Jeśli więc projekt ma być najniezwyklej elegancki z możliwych, ta metoda to traf w samo sedno. Tłoczenie w głąb bawełnianego papieru o niebywale estetycznym wyglądzie i kolorze ciepłej bieli to wybór dla tych, którym zależy na renomie swojego biznesu. Sposobów na naprawdę atrakcyjną wizytówkę, która nie tylko zatrzymuje spostrzeżenie klientów, niemniej jednak i po prostu podoba się, jest w dobie obecnych szanse drukarskich spora liczba. I w tym przypadku oprócz tego, że wizytówka potrafi wprowadzić oczy w niemały zachwyt, działa również na zmysł dotyku. Miły, miękki ekologiczny papier i przetłoczenia projektu graficznego zostają w pamięci, co wpływa bez wątpienia niesłychanie skutecznie na zamiar takiej wizytówki. Ciekawe efekty tego typu wizytówek sięgają czasów Guttenberga. Budując markę pożądane byłoby postawić nawet niemałe pieniądze na tak istotny aspekt, który już w niedalekiej przyszłości może okazać się po prostu bingo.